Hur köper jag ett data abonnemang på min MyHeritage App?

Ett data abonnemang är ett årligt abonnemang som tillåter dig full access till SuperSearch - MyHeritage forskningsverktyg som gör att att du söka bland 6 miljarder dataposter från hela världen.

Det finns gott om användbart innehåll på SuperSearch att forska i. SuperSearch innehåller exklusiva dataposter från hela världen vilka i de flesta fall är tillgängliga bara på MyHeritage.

Vi lägger hela tiden till data till SuperSearch. Åtminstone en miljon historiska dataposter plus en miljon släktträdsprofiler läggs till varje dag. Det betyder att om du inte hittar vad du söker i SuperSearch, finns chansen att vi har det för dig mycket snart.

För att köpa ett data abonnemang på din mobilapp, gör följande:

1. Logga in till appen på din mobil och tryck på ‘Forskning’ fliken.

2. Sök efter den informationen du försöker finna.

3. Om du har hittat en datapost och du skulle vilja granska den men att du inte har ett data-abonnemang, uppmanas du att köpa ett data-abonnemang först, väljande den typ av medlemskap du önskar. Betalningsalternativen beror på den typ av anordning du använder. 

Om du använder Android, kan du köpa ett abonnemang med din mobilbläddrare. Klicka helt enkelt på ‘Köp nu’ knappen och fyll i den erforderliga informationen. 

Om du använder iPhone, kan du betala genom att logga in på dit iTunes konto med hjälp av ditt Apple ID. 

När köpet är gjort kan du granska vilken datapost som helst med hjälp av din mobiltelefon omedelbart.

**Observera att Appens utseende kan variera lite beroende på vilken apparat du använder men riktlinjerna för användningen är desamma.