Hur avslutar jag mitt data-abonnemang i MyHeritage mobilappen?

För att avsluta mitt data-abonnemang du har köpt via din Android-enhet, måste du kontakta oss här. 
 
Om ditt abonnemang har köpts i Apple store, kan den avslutas endast på Apples webbplats. 
 
För att avsluta det data-abonnemang du har köpt via Apple, vidtag följande steg: 
 
1. Logga in till ditt MyHeritage konto på din dator (inte mobilenheten).  
 
2. Klicka på ditt namn i övre högra hörnet av din display och klicka ‘Mina inköp’. 
 
 
Klicka på 'Granska detaljer' på den nya sidan.
 
 
Klicka sedan på ‘Mera information’ länken.
 
 
I pop-up fönstret som kommer upp, klicka på ‘här’ länken för att öppna Apples instruktionssida.
 
 
Här hittar du detaljerade instruktioner hur man avslutar ditt data-abonnemang. 
 
 
Om du får problem med betalningen, rekommenderar vi att du kontaktar Apple Support.