Vad händer om jag inte kan betala med kreditkort?

Om du föredrar någon annat betalningssätt än kreditkort, kan du göra det med andra betalningsalternativ såsom PayPal, check, elektronisk överföring etc.
 
För att göra det, gör följande: 
 
1. Logga in till din släktplats. 
 
2. Klicka på ditt namn i högra övre hörnet av displayen och välj ‘Mina köp’. 
 
 
3. Välj produkten du vill köpa (Släktplatsabonnemang eller data-abonnemang).
 
4. På sidan för val av släktplatsabonnemang eller data-abonnemang klicka på ‘Inget kredit- eller debitkort?’ - länken, som visas på skärmdumpen nedan. När sidan laddats på nytt, välj ditt släktplatsabonnemang eller data-abonnemang och gå vidare till betalningssidan.
 
5. På följande sida ombes du att fylla i dina kontaktdata och din orderinformation. Välj att betala med en alternativ metod genom att klicka på någon av alternativen nedan:
 
Description: 2-7-2014 16-43 - My Family Website
6. Efter att du klickat ‘Nästa’, visas instruktioner som är specifika för den betalningstyp du valt.

Du kan också betala för ett släktplatsabonnemang eller ett data-abonnemang genom att tala med en representant per telefon.
 
Du är välkommen att skriva oss ett email till sales@myheritage.com och en av våra vänliga representanter kommer att kontakta dig och är glad att ge dig personlig assistans. Bifoga telefonnummer och den bästa tidpunkten att kontakta dig.