Jag uppgraderade till Premium, varför ber Family Tree Builder mig att uppgradera igen?

OM du nyligen uppgraderade Family Tree Builder mjukvaran till Premium och fortfarande uppmanas att uppgradera varje gång du synkroniserar ditt släktträd, kontrollera följande:

1. Försäkra dig om att programmet registrerats med samma emailadress med vilken du loggade in när du köpte en Premium version av Family Tree Builder eller uppgraderade din släktplats till ett Premium eller PremiumPlus abonnemang. 

För att kontrollera med vilken emailadress just nu registrerats i Family Tree Builder, öppna Family Tree Builder mjukvara på din dator och klicka på ‘Synkronisera (publicering)’ knappen i den översta menybalken. 

Klicka sedan på ‘Mina släktplatser.

 

I fönstret som öppnas kommer du att se ‘Du är nu registrerad som: [EMAILADRESS]’. Detta är den emailadress som du just nu är inloggad med. 

Om du vill ändra på registreringsdetaljerna, klicka på ‘Logga in som en annan medlem’. 

Description: C:\Users\anna\AppData\Local\Temp\SNAGHTML15cbf30.PNG

När du har registrerat programmet och låst upp Premium funktionerna kommer du att se ‘Premium’ i det övre vänstra hörnet av av screenen.

2. Försäkra dig om att du synkroniserar ditt projekt med rätt släktplats: 

Om du synkroniserar ditt släktträd med en släktplats som inte är Premium eller PremiumPlus, uppmanas du att uppgradera igen ÄVEN OM DU REDAN ÄR EN PREMIUM MEDLEM. Försäkra dig om du synkroniserar med rätt släktträd genom att läsa följande FAQ artikel:  Hur försäkrar jag mig om att jag synkroniserar mitt släktträd med rätt släktplats?

Om du använder basversionen av mjukvaran och vill uppgradera, klicka på ‘Premium’ knappen på huvudmenybalken för att hitta mera information om de tillgängliga Premium funktionerna i Family Tree Builder och få en uppgradering.