Hur ändrar jag kreditkortuppgifterna på mitt automatiskt förnyade abonnemang?

Det ideala sättet att ändra uppgifterna på ditt kreditkort för automatiskt förnyat abonnemang finns hos Plimus/Bluesnap – vår leverantörs betalhanteringssystem. När du skaffade ditt abonnemang, fick du ett e-mail  från Plimus/Bluesnap med ett användarnamn (det är inte samma namn som används vid inloggning till MyHeritage – användarnamnet hos Plimus/Bluesnap är en lång sträng av siffror).

Sök fram detta användarnamn och följ stegen nedan för att uppdatera dina kreditkortsuppgifter:

1. Sök fram ditt Plimus/Bluesnap användarnamn i e-mailet som skickades till dig när du först betalade ditt abonnemang
2. Återställ ditt Plimus/Bluesnap lösenord genom att skriva in din e-mailadress och Plimus användarnamn på denna sida https://secure.plimus.com/jsp/forgot_password.jsp?designId=1
3. Logga in till Plimus/Bluesnap via denna sida – https://secure.plimus.com/jsp/account_login.jsp
4. Gå till My Account och klicka “Ändra” i kolumnen för betalningssätt (längst till höger) för ditt aktiva MyHeritage abonnemang.
5. Spara ändringarna du gjorde.