Hur uppgraderar jag mitt släktplatsabonnemang?

Du kan betala för släktplatsuppgradering med kreditkort, check eller penningöverföring.

För att uppgradera din släktplatsabonnemang, logga in till din släktplats och flytta musen över ditt namn i högra övre hörnet i displayen. Välj ‘Släktplatsinställningar’ från nerdragsmenyn.

Klicka på ‘Uppgradera släktplatsabonnemang'. På nästa sida, välj ditt önskade abonnemang och gå vidare till betalningssidan.

**Om du vill betala per penningöverföring eller check, på abonnemangsvalssidan klicka “Innehar inte kreditkort eller debitkort?” länken. 

När sidan laddats på nytt, välj din abonnemangsnivå och gå vidare till betalningssidan. Där finner du de relevant alternativen på betalningsmetoder. Släktplatsen räknar automatiskt ut priset inklusive rabatter som är tillgängliga vid den tidpunkten.

När du köper en Family Tree Builder uppgradering får du tillgång till Premium funktionerna på LIVSTID. Du kommer aldrig mera att behöva betala igen för att uppgradera din Family Tree Builder.

När du har köpt en uppgradering av släktplats, gäller uppgradering för ett bestämt antal år. Om du köper ett år, måste du uppgradera igen när året gått ut.

*Släktplatsuppgraderingen är PER SLÄKTPLATS. MyHeritage.com medlemmar kan eventuellt ha många släktplatser. Varje släktplats, som överskrider släktplatskvoten måste uppgraderas.

Du är välkommen att skriva oss ett email till sales@myheritage.com, och en av våra vänliga representanter kommer att kontakta dig och gläder sig över att assistera dig personligen. Bifoga vänligen ditt telefonnummer och den bästa tidpunkten att kontakta dig.