Abonnemang

Vilka abonnemang erbjuder MyHeritage?

Ett släktplatsabonnemang (Premium eller Premium Plus) ger dig tillgång till mer lagringsutrymme för dina träd online samt

Vad ingår i ett MyHeritage Premium abonnemang?

Ge din släktplats en puff och få specialfunktioner när du uppgraderar ditt släktplatsabonnemang till Premium. När du uppgraderar

Vad ingår i My Heritage Premium Plus abonnemang?

Få det bästa MyHeritage har att erbjuda för din släktplats. Ett Premium Plus-abonnemang ger den yttersta skjutsen åt din

Hur kan jag köpa ett data-abonnemang?

Du kan köpa ett data-abonnemang på flera olika sätt. 1. Om du just har försökt söka information i SuperSearch eller granska

Vad är ett data-abonnemang?

Ett data-abonnemang är ett årligt abonnemang som ger dig access till SuperSearch och Record Matches.   SuperSearch är MyHeritage

Hur ändrar jag kreditkortuppgifterna på mitt automatiskt förnyade abonnemang?

Det ideala sättet att ändra uppgifterna på ditt kreditkort för automatiskt förnyat abonnemang finns hos Plimus/Bluesnap –

Hur raderar jag min släktplats på MyHeritage?

Att radera en online släktplats kommer att radera allt innehåll i det permanent, inklusive släktträd och fotografier. Data som finns

Kan jag ha mer än ett släktträd på min släktplats på MyHeritage?

Javisst, du kan ha så många släktträd som du önskar på din släktplats på MyHeritage, så länge som

Måste jag köpa ett abonnemang för att få access till SuperSearch?

SuperSearch är  MyHeritage forskningsverktyg som tillåter dig att söka bland 6 miljarder dataposter runt hela världen. 

Var kan jag statusen på mitt abonnemang?

För att se statusen av en släktplats eller data prenumeration, inkluderat även fri test, logga in på ditt konto, klicka på ditt

Om jag köper ett abonnemang för min släktplats, måste andra släktmedlemmar också betala?

När du köper en släktplatsuppgradering hos MyHeritage, är det för en specifik släktplats. Uppgraderingen ger dig mö

Är det möjligt att betala för en uppgradering i månatliga rater?

Du är välkommen att skriva oss ett email till sales@myheritage.com och en av våra vänliga representanter kommer att kontakta dig och

Vad händer om jag inte kan betala med kreditkort?

Om du föredrar någon annat betalningssätt än kreditkort, kan du göra det med andra betalningsalternativ såsom PayPal,

Hur använder jag min rabattkupong?

Om du har en rabattkod för att få rabatt på ett abonnemang som du skulle vilja köpa,  skall den matas in när du vä

Hur uppgraderar jag mitt släktplatsabonnemang?

Du kan betala för släktplatsuppgradering med kreditkort, check eller penningöverföring. För att uppgradera din slä

Hur avbeställer jag emailnyhetsbrev?

1. Logga in på din släktplats. 2. Klicka på ditt namn i högra övre hörnet av displayen och välj ‘Slä

Jag uppgraderade till Premium, varför ber Family Tree Builder mig att uppgradera igen?

OM du nyligen uppgraderade Family Tree Builder mjukvaran till Premium och fortfarande uppmanas att uppgradera varje gång du synkroniserar ditt

Kan jag betala för ett släktplatsabonnemang per telefon?

Javisst, du kan betala för ett släktplatsabonnemang eller ett data-abonnemang genom att tala med en representant per telefon.   Du är

När jag uppgraderat mitt släktplatsabonnemang, hur vet jag att uppgraderingen är i kraft?

För att kolla ditt nuvarande släktplatsabonnemang, gör följande: 1. Logga in till din släktplats. 2. Klicka på ditt namn i

Vad skall jag göra om jag inte får den uppgradering jag betalat för?

Om du betalat för en Family Tree Builder uppgradering eller ett släktplatsabonnemang och inte är säker på om uppgraderingen kom

Behöver jag ett abonnemang för att få tillgång till Record Matches?

Record Matches funktionen körs gratis för vem som helst som har ett eller flera släktträd på MyHeritage. Att granska matchningar

Om jag har en Premium eller PremiumPlus släktplats, kan jag utnyttja SuperSearch?

Om du har ett Premium släktplatsabonnemang får du tillgång till två avgiftsbelagda kollektioner i SuperSearch: MyHeritage slä